Gå til innhold

sanna&simen


cambaby*20.juli-06*

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hjelpa!! Nu e æ ferdi me sia te Mia..Bare å gå å se de som vil.hehe..blir nok sikkert å fikse på den etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ble jo kjempefin! Så fint brudebilde:) Bare hyggelig å hjelpe! Syns det er så gøy å "mekke" hjemmeside jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for d *glise* ho e gulle go!!!! Vært inne å sett på deres sider også, kor go dem e me hverandre sanna&simen... e så søtt, søskenkjærlighet!!! glæde mæ te Mia får en søster eller bror en gang i fremtida.. Karsten e en litn goklump, men han ser ut som en litn luring også..hehe..Søt er han!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du, tenkte jeg skulle skrive det også... Skikkelig artig at du skriver dialekt!! :o)

Har en søster i Tromsø (gift m Tromsø-væring), så mine to tantebarn der oppe snakker jo sånn. Synes det er så koselig med den dialekta, jeg... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe flotte unga dere har.ser ut som dem e ganske så stolte av lille Nora Johanne..Artig når dem smake grøt ol for første gang;O) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d e ei ganske kjekk dialekt..skriv alltid på dialekt, har nesten glemt korsn d e å skrive på bokmål..ups!!!!! Kor dem bor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fine nye bilder du har! På de bildene der så er det ikke vanskelig å se hvem som er mammaen til Hedda, i alle fall. Helt lik deg, jo! :o)

Artig bilde av brudepike og svenn! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om begge de områdene, men jeg husker ikke....

 

Når du kjører fra flyplassen, så kommer du jo til tunellen. Det ligger noen hundre meter på venstre side før du kjører inn i tunellen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med -carina-, Veldig like! Og veldig pene barna:) Artig å endelig få se deg tre små:-) :)

 

Dere andre og da selvfølgelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...