Gå til innhold

Når fikk dere svar om fødeplass?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har heller ikke hørt noe om å søke fødeplass. Men mulig legen gjør det som dere sier. Har to fra før og har aldri fått noe brev om fødeplass. Men her i Stavanger kan man føde på noe som heter fødeloftet, som er uten medisinsk smertelindring, med jordmor tilstede hele tiden. Der må man søke om plass.

Annonse

Hei!! Det tok ikke mer enn ett par uker fra legen min søkte til jeg fikk svar, jeg fikk plass på Ullevål, men vi var tidlig ute med søknaden. Jeg hører egentlig til på A-hus, men der har de ikke hotell.. Når har du termin? Jeg har 5 september foreløpig.

Hei

Takk for svar :) Jeg ringte Ullevål, og de hadde ikke fått noen papirer på meg... Jeg skal til Ullevål på kontroll på mandag (pga mange tidligere aborter), og fikk beskjed om å ordne det da. Så nå er det bare å håpe at det ikke er fullt på "min" dag. Foreløpig termin er 11.sept.

Så flott at du ringte da!! Kanskje du får ordnet opp i det før det er forsent.. Får håpe det for din del. Det går nok bra skal du se. Om du har hatt litt problemer tidligere også, så er nok Ullevål det beste for deg. Hører du til Ullevål? Da er du nok sikret plass... Masse lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...