Gå til innhold

Noen fra sørlandet her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som også er innesnødd, og som har termin i nærmeste framtid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin i morra, men bor heldigvis på riktig side av Kristiansand... Men om fødselen skulle startet nå, tror jeg nok vi måtte regnet minst tre timer kjøring,ja...

Men tviler på det blir noe fødsel her med det første, så bekymrer meg ikke egentlig...

Men har tenkt litt på hvordan de stakkarne som bor på østsiden av Kr.sand skal gripe det ann dersom de føder i dag...

Skrevet

Ja! Skrev akkurat innlegget over....litt ekkelt. Har vært så klar for at ungen skal komme, men akkurat nå, kan han godt vente noen dager til!

Skrevet

Jeg er kjempestressa. Har vært så klar for at fødselen skulle starte, men nå er jeg livredd fo at noe skal skje. Det er ikke brøytet der jeg bor, så jeg måtte i tilfelle gått et stykke først for så å bli hentet av taxi evt... hvis den kommer frem da... Redd for hjemmefødsel... Men men. Det går nok bra. Sitter bare stille med beina på bordet for ikke å framprovosere noe :)

Skrevet

Føyer meg inn i rekken.Elleve dager til termin og har vært veldig klar for fødsel frem til nå.Men nå kan det godt drøye litt,ja:)

"Lider" dessverre av plutselig energi kick og har vært ute og måket og malt i stua..er vel ikke det lureste en kan gjøre,men kjeder meg i dette snø kaoset.

Sambo har tatt på rygg sekken og er på vei til butikken for å kjøpe middag til oss:)GO gutt:)

Ikke brøytet her heller og umulig å se ut av vinduene!Barnehage og skoler er stengt...

Ja,ja det går ihvertfall mot vår.........:)

Skrevet

Jeg er lagt inn på VAS nå og venter i spenning, godt å være her med tanke på været. Er bare i uke 35, men noe er på gang så skal være her frem til jeg føder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...