Gå til innhold

Nei,nå bare MÅ jeg bestille time hos frisøren!!! Men hvordan skal jeg gjøre det med lillegutt?


revehalen

Anbefalte innlegg

Håret mitt ser ikke ut!!!!

 

Har ikke gjort noe med stakkars håret mitt siden jeg ble gravid, og det er jo snart ett år siden!!! Hjelp!!! Skummelt... Begynner å bli ganske langt og flisete asså...

 

Men hvordan skal jeg gjøre det med Marcus hvis jeg skal der? Noen andre som har vært hos frisøren og hatt med babyen...? Har svært få rundt meg som kan passe han på dagtid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du bestiller time den tiden på dagen han sover best så kanjo du ta ham med:)

Tror frisørene er ganske forståelsesfulle overfor slikt. Men det kan sikkert være lurt å si ifra når du bestiller time, slik at de kanskje får satt av litt ekstra tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å dra på en lørdag?

så kan mannen din passe ungen.

 

 

 

eller så kan du ta med ungen inn, å la han sove i baggen.

å prøv å bestill en tid hvor dú vet han sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg troppet opp hos frisøren og spurte om de hadde ledig timme akkurat da. Og i disse influensa tider hadde de det. vesla so og jeg fikk klippet meg. Ho våknet da jeg skulle til å gå så da satte jeg meg ned i ventesofaen og amma. Frisørene synes det var helt greitt. Tror flere av dem var ganske verpesyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var sikkert deilig å få gjort noe med håret ja!

Håper jeg får fikset meg litt neste lørdag, da er nemlig svigers her.

Skal spørre om de vil passe junior først da, men tviler på at de har noe i mot det. Skulle helst gjort det denne lørdagen, men da har vi besøk av en studiekompis av sambo, så da går det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...