Anita65 Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Hva har dere tenkt å kalle barna deres da ? Vi tenkte på Jonas, men det ligger helt på toppen nå, så vi har nesten bestemt oss for Jens. Litt usikker på om vi skal ha to navn. Våre jenter har det, så det blir vel det på Jens også. Dere da ?
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Kjekt med to navn synes jeg, begge barne mine har det, de er fonøyde og bytter faktisk litt på. Tror det blir to navn denne gangen også, men vet ikke helt hva enda. Synes Jens er et kjempe fint navn.
amilde 11.06 Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har forelsket meg i Kristaver og Johan. Men får ikke mye støtte fra de tre andre i huset..
mimmih Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Synes det er mange fine navn. Har en nevø som er 3 år og heter Jonas. Synes det er veldig fint. Han fikk en bror for 4 dager siden som heter Jesper. Selv har jeg to jenter som heter Helene og Therese, så vi vil finne navn med 3 stavelser for spiren i magen. Jeg synes Kristoffer, Jonatan, Daniel er fine navn. Man kan jo bli sprø av å finne navn - mange fine navn. Bryr meg ikke om navnene jeg synes er fine er på topp så lenge jeg liker de....
Lilleprins og mamma Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Jeg venter gutt nr 2 og Jonas er et av de navnene vi vurderer. Synes også Mathias, Kristian og Adrian er veldig fine navn. Ikke så enkelt å bestemme seg. Storebror på 2 år heter Fredrik. Tror ikke vi bestemmer oss før vi ser ansiktet til lillebror :-)
nicco Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Vi har bestemt navn for mange år siden, og nå er det bare ett guttenavn igjen som vi ikke har brukt, + et vi hadde i reserve til forrige jente. Så hos oss blir det Inga eller Sakkarias. Vi har alltid vært enige om navn, men ungene er ikke like enige bestandig.
nybaby09 Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Vi har kommet frem til at han skal arve navn etter min far og da blir det Emil, det har gått i flere generasjoner men da som navn nr 2. Lille sjefen her hjemme er ikke helt enig og vil ha Madts så vi får se om vi slår sammen de to... Men det kan jo hende at han ikke ser hverkan Emil eller Madts ut så, kanskje vi ombestemmer oss når vi får se han
august2007 Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Vi har bestemt oss for Aron hvis det blir gutt (et familienavn på farsiden) og Erica hvis det blir jente. Kjønnet får vi sannsynligvis vite om 2-3 uker, da vi venter på svar på fostervannsprøve. Spennende!! Håper bare alt er bra ellers også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå