snart4barnsmamma Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 No har eg ringt å bestillt teutonia prestige duovogn..Så får me håpe at eg blir fornøgd med den! Er det noken som har erfaringar med den??
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Hepp hepp Jeg har 2006 modellen og er knall fornøyd med den. Lita og lett vogn som fungerer utmerket både ut på langtur og i mellom trange reoler på shopping tur. Har ikke angret et sekund på at det ble den vogna nei. Sjarmøren er nå snart 6 mnd og snart 9 kg og 70 cm lang og ligger fortsatt i bagen med skinn pose. Begynner riktignok å bli tid for å skifte, men hadde tenkt å tyne en måned til sånn at vi er i april før det blir sportsdel. Regner med at jeg slipper å handle trille og jeg, siden selve understellet er såpass lett og lite. Disse venninne mine som har Basson og Simo driver nemlig nå og skal ha trille siden vognene er så sinnssykt store, og det blir jo litt mot sin hensikt når en først har kjøpt vogn med sportsdel. Også funker den utmerket i vår peugegot stasjonsvogn, får god plass til alt annet som skal med når en skal på helga tur. Så jeg må bare få gratulere med et utmerket valg - håper du blir like fornøyd som oss.
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Hva er hovedforskjellen på denne og Mistral? Får sommerbaby jeg, så tenkte kjøpe Mistral sportsvogn, og bare bruke Voksiposen til vinteren... Føler liksom ikke at jeg trenger bag på sommerstid, holder vel med pose. Har Peugeot vi også, regner m d er god plass til den der.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Det vet jeg dessverre ikke. Ble anbefalt å kjøpe duo vogn vi siden sjarmøren skulle komme i slutten av august - kom rikignok ikke før i september men..... Men vi ble anbefalt det fordi at en vil ha en liten baby i bag når det er vinter, hadde vi fått sjarmøren på begynnelsen av sommeren så hadde det vært anderledes. Sjarmøren er jo som sagt nå nesten 6 mnd og begynner å ville sitte oppe når vi er ute og går tur, og det vil jo babyen deres og være til vinteren. Så jeg ser ikke noe problem med å bare ha sportsvogn på sommeren, så lenge du selv føler at babyen blir liggende lunt nok og det er jo ikke noe problem med saueskinn og greier.
2julibarn Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Hei, hovedforskjellen på Prestige og Mistral er at Prestige er en duo-vogn (bag og sportsel kan separeres fra understellet), mens på Mistralen så sitter sportsdelen fast, slik at man ikke kan bytte til bag, eller ta av sportsdelen (Mistral er egentlig en ren sportsvogn). Men man kan selvfølgelig ha løs softbag eller liten hard bag oppi sportsdelen på Mistralen slik at man kan bruke den til nyfødt. Prestige er også litt høyere enn Mistralen, noe som er naturlig siden det er praktisk at bag-vogner er litt høye og sportsvogner lave. Prestige egner seg nok bedre til nyfødt enn Mistral, men Mistral er en suveren sportsvogn!
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Hvor får dere kjøpt teutonia prestige? noen som vet målene på bagen innvendig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå