2prinsesserogbim Skrevet 22. februar 2007 #1 Del Skrevet 22. februar 2007 skal vi ha ein ny runde etter avsløringa eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 22. februar 2007 #2 Del Skrevet 22. februar 2007 Mitt forslag er å vente til Juli? Så kan vi kjøe en liten gave til babyene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 22. februar 2007 #3 Del Skrevet 22. februar 2007 Hadde vært koselig med en runde til... Men kanskje kjekt å vente littegrann, så folk ikke blir lei?! Men vi kan godt ta en runde til før vi tar en bursdags-hemmelig-venn i juli... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 22. februar 2007 ja, me kan juli blir for lenhe til, må ha ein i mellom:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 22. februar 2007 #5 Del Skrevet 22. februar 2007 Ja, tenkte det jeg også etter at jeg svarte.. Det er jo litt lenge til:) Jeg er med jeg:) om ei lita sund da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå