Gå til innhold

Hallo Mariella,og velkommen hit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid kjekt med nye som spår her inne.Eg har ikkje vore så mykje innpå no ei stund.Travle dager helst.Om du har lyst å prøve å spå oss,kan du det.Trenger du noko opplysinger,så berre spør.Eg er født 04.05.68,og mannen 13.05.65.Og berre spør igjen.Klem til deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

takk for det, kan prøve å se på dere i løpet av helgen eller i morgen, må på jobb nå..Mye å gjøre om dagen vi og, forbereder oss på sesongen..

Ser dere er født i tyren begge to, må jo være utrolig fint hjemme hos dere da, hehe

Dere har vel barn fra før og prøver vel egentlig ikke på flere for øyeblikket, men som sagt skal se om jeg ikke får opp noe i løpet av de neste dagene.

Kanskje du vil se litt på meg og?

Lurer jo veldig på om jeg blir gravid snart, er ikke prøvere men håper alltid på uhell, hehe

Hos oss er det mannen som ikke er klar, mens jeg "lider i stillhet" :-)

Jeg er født 250181 han 250380

Har blitt spådd august dette året og august-oktober neste år, så det blir spennende!

Er ikke like enkelt å spå seg selv, men har lagt kort på mannen for dette året og får opp august på han og, så jeg er optmist!!

Snakkes nattinatt!

klem

Skrevet

Hei

Ja å spå seg sjølv,er irriterende håplaust,he he,så det er kjekt at me kan spå kvarandre.

Nei,me prøver ikkje no,eg har ein stor flokk,5 tilsaman,to med mannen min,tre med eksen.Og snart for gammal,he he.

ja,me har det veldig fint,det har me.Funne mannen i mitt liv no ja!!

Hm,fekk deg ikkje lett opp nett no eg altså!!!Men føler meir 2008,enn 2007.Men eg fekk meir seinvinter,eller vår,om ca eit år frå no.Men du,eg kan prøve igjen på deg seinere vennen.Og takk for at du vil sjå på meg.No får eg lese litt fag.,..Klem

Skrevet

Dytte litt igjen eg,sidan du fekk så masse inn på meg,he he.Har sete med skulearbeid no,og diverse mailer,så no skal eg til med litt husarb før helga.Ha god helg,forresten.Klem

Skrevet

ååååååååååå dytt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...