Gå til innhold

Trivelig på treff


jk76

Anbefalte innlegg

Hei juli-mammaer!

 

Vi var med på treff for første gang i går, og synes det var kjempekjekt! Trivelig å treffe både dere og barna. Skal prøve å møte på flere av treffene!

 

Også morsomt å lese innleggene på denne siden, greit å prate med andre i samme situasjon! Det er mye man lurer på når man får barn for første gang..

 

Håper det snart blir et treff igjen!

 

klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei!

Kjempekoselig at du var med på treff i går. Og flott at du har funnet disse sidene her! :o)

 

Huff, jeg har sånn dårlig samvittighet for den stakkars frosken, jeg! Han karen min er kriminell på gulping, altså! :o( Håper frosken ikke har avgått ved døden, i alle fall! ;o)

 

Koselig om du blir med på treff igjen! Og om du skulle være på Stovner senter en fredag, så kan du jo sende meg en melding her inne litt i forkant, kan jo kanskje ta en kaffe. (Det vil si, du kan ta kaffe, jeg kan ta brus! ;o) (Tirsdager, onsdager og torsdager er jeg ofte opptatt med barseltreff.) Mandager går vi i blant på babykino, Hilde legger ofte ut en invitasjon her på sidene når hun skal avgårde på det. Så det er bare til å hive seg på! :o)

 

Vi dibbes! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var veldig koselig på treffet:-)

Så hyggelig at så mange nye tok turen innom! Og vi synes det var veldig koselig å få vært med igjen, siden det var en stund siden sist!

 

Vi gleder oss allerede til neste gang!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselig at dere også kunne bli med på treffet:-) Håper vi ses igjen, er bare å bli med oss på babykino og:-) Koselig å bli kjent med litt andre julimammaer synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosken har fått et nytt og bedre liv, er blitt vaska og klar for å bli spist på igjen!

 

Kan si fra hvis det blir stovner! Ikke så ofte vi er der, blir helst sentrum når vi er på tur:-)

 

Kino høres trivelig ut! Hørt så mye om dette, men aldri vært med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...