Gå til innhold

Trivelig på treff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei juli-mammaer!

Vi var med på treff for første gang i går, og synes det var kjempekjekt! Trivelig å treffe både dere og barna. Skal prøve å møte på flere av treffene!

Også morsomt å lese innleggene på denne siden, greit å prate med andre i samme situasjon! Det er mye man lurer på når man får barn for første gang..

Håper det snart blir et treff igjen!

klem:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei!

Kjempekoselig at du var med på treff i går. Og flott at du har funnet disse sidene her! :o)

Huff, jeg har sånn dårlig samvittighet for den stakkars frosken, jeg! Han karen min er kriminell på gulping, altså! :o( Håper frosken ikke har avgått ved døden, i alle fall! ;o)

Koselig om du blir med på treff igjen! Og om du skulle være på Stovner senter en fredag, så kan du jo sende meg en melding her inne litt i forkant, kan jo kanskje ta en kaffe. (Det vil si, du kan ta kaffe, jeg kan ta brus! ;o) (Tirsdager, onsdager og torsdager er jeg ofte opptatt med barseltreff.) Mandager går vi i blant på babykino, Hilde legger ofte ut en invitasjon her på sidene når hun skal avgårde på det. Så det er bare til å hive seg på! :o)

Vi dibbes! :o)

Skrevet

Ja var veldig koselig på treffet:-)

Så hyggelig at så mange nye tok turen innom! Og vi synes det var veldig koselig å få vært med igjen, siden det var en stund siden sist!

Vi gleder oss allerede til neste gang!

Skrevet

Kjempe koselig at dere også kunne bli med på treffet:-) Håper vi ses igjen, er bare å bli med oss på babykino og:-) Koselig å bli kjent med litt andre julimammaer synes jeg!

Skrevet

Frosken har fått et nytt og bedre liv, er blitt vaska og klar for å bli spist på igjen!

Kan si fra hvis det blir stovner! Ikke så ofte vi er der, blir helst sentrum når vi er på tur:-)

Kino høres trivelig ut! Hørt så mye om dette, men aldri vært med!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...