Gå til innhold

Melder meg inn her jeg

Anbefalte innlegg

Da er søknaden i gang til Medicus og St Olavs i Trondheim. Vi har bestemt oss for å gå privat men sendte allikevel inn søknad til offentlig også i tilfelle det ikke ville gå med de tre private forsøkene. Her er det helgardering! Han regnet med at jeg får oppstart med mens som er ventet ca 23 mars. Er jo spennende det her men samtidig frustrerende å tenke på at vi ikke fikk det til selv, så klarer liksom ikke helt å være kjempeglad for at vi er i gang. Det er forresten min samboers sæd som har for dårlig resultat, så det blir vel ICSI på oss. Har jo vært her litt allerede og lest litt på forumet her så kjenner en del av nickene allerede og jeg har holdt til på sliterforumet en god stund.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8341274-melder-meg-inn-her-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Velkommen skal du være:):)

Nei, det er ikke her vi har lyst til å oppholde oss, men vi får gjøre det beste ut av det. Å fokusere på målet, et lite hjertebarn er vel den beste overlevelses/mestringsstrategien.

Høres lurt ut å gå privat i påvente av offentlige forsøk. All ventingen er bare frustrerende, det er godt å komme igang så raskt som mulig.

Håper dere har hell og lykke med dere i kommende forsøk.

Ønsker deg iallefall masse lykke til på veien mot målet:-)))

Klem

Hei:)

Deilig at det skjer noe, selvom man helst ville klart det på egenhånd. Kjenner til de tankene ja..

Men nå skal du bli gravid!

Vi kommer nok til å ha vårt første forsøk noenlunde samtidig, du ligger en uke foran meg:) Jeg ringer inn mens 27.mars (Rikshospitalet), spraystart blir ca.16.april! Vi får følge hverandre på veien:)

Lykke,lykke til :o)

Hei, og velkommen hit!

Min historie er ganske lik din. Har prøvd i ca. 2 år, og er nå igang med første icsi-forsøk ved Medicus. Står på venteliste ved St. Olav, men hadde ikke tålmodighet til å vente lenger. Kan anbefale Medicus på det varmeste. De har god oppfølging, trivelig personale og kort ventetid. Vi får forhåpentligvis satt inn gullegget i løpet av neste uke. Gleder meg :)

Hei! =) Jeg hopper også inn hit.

Regner med at vi søker på samme sted som dere. Medicus og St Olavs. Vi vil helst komme i gang så fort som mulig! :o) Jeg venter på svar på min andre hormonprøve, og venter på at gyn. skal bli frisk, da han er sykemeldt. Skulle ringe å høre igjen neste torsdag. Så håper vi kan få sendt søknad da.

Vi føler også det er veldig frustrerende at vi ikke klarer det selv. Har ikke følt noe glede med dette, før jeg snakket med Medicus. Nå føler jeg det litt bedre, og gleder meg litt samtidig som jeg gruer meg.

Ønsker dere masse lykke til!!! =) Måtte vi begge være de som får opp antall gravide med hjelp fra Medicus!

Klemmer

"velkommen"

Huff er jo egentlig ikke det mest morsome å ønske velkommen hit da men......

Jeg hadde den samme følelsen som du da vi gikk i gang med dette her....

men hos oss er det meg,har pcos....

Føler at jeg liksom ikke duger,menmen vi får det vel til til slutt

LYKKE TIL!!!!

klem

Annonse

Tusen takk for velkomsthilsen fra dere! Skal bli koselig å få slå følge med dere i denne prosessen, tror nok det kan bli godt å ha noen her ine å støtte seg på å dele erfaringer med.

Coma: Da kan vi slå følge frem mot vårt første forsøk! Så fint at vi skal ca samme tid da. Hvor skal du ha forsøket da? Litt av grunnen til at jeg ikke klarer å glede meg så veldig til forsøket er at jeg har sett så mange det ikke har gått med her inne, og da detter håpet litt for at dette skal virke for oss også..

Lykke til med forsøkene alle sammen, tvi tvi. Storken må vel finne oss også snart.

Klem

Hei igjen:)

Jeg holder til på Riksen. Jeg hadde som deg tenkt å gå privat(Aleris) i ventetiden, men så kom jeg plutselig inn mye før på Riksen:-)

Det er jo ikke garantert at man lykkes nei.

På Riksen sier de at vi har gode sjanser mye på grunn av at vi er så unge(30), men jeg har jo i bakhodet at det kan slå begge veier...

Hvor gamle er dere? Er dere fra Trøndelag?

Vi snakkes:)

Vi holder til i Ålesund og er 30 år begge to. Vi får heldigvis ta alle undersøkelser her i byen og må derfor til Trondheim kun en gang for uttak og innsetting. Håper virkelig at ikke noe skjer så vi ikke kommer i gang til avtalt tid, for nå er jeg så utolmodig etter å få en baby. Er så humørsyk at jeg er nok et helvete å ha i hus...

Har dere tenkt å fortelle det til arbeidsgiver, og hvordan ordner man seg fri for sånnt? Har igrunn ikke lyst å si noe men har ikke lyst å ta ut ferie dager heller...

Jeg er også veldig utålmodig! Skulle helst begynt igår;)

Nå dukket mensen opp noen dager før tiden, så nå ligger vi helt likt. Jeg venter neste mens 23.mars, da blir det spraystart på oss ca. 12.april.

Er ikke så ofte man er glad for å få tante rød på besøk før tiden;o)

Jeg har ikke tenkt å fortelle noe til arb.giver. Dette er faktisk noe av det jeg gruer meg mest til med forsøket, tror det blir stressende å holde ting skjult...

Grunnen tl at jeg ikke forteller noe til sjefen er at jeg tror det kommer til å komme ut. Vet at sjefen har taushetsplikt, men ved en annen anledning da jeg skulle noe på sykehuset holdt hun ikke tett, og plutselig visste hele jobben.

På ultralydkontrollene får jeg bruke egenmelding og kanskje ha en "tannlegetime" eller to.Fra egguttak til innsett er man jo sykemeldt. Så det skal nok gå, men liker ikke å lyve:(

Man kan vel også søke permisjon for å gå til spesialist.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...