Gå til innhold

Godt humør my ass!!

Anbefalte innlegg

Har skrytt av en uke nå at kroppen ikke viser noen tegn til ikke å tåle sprayingen jeg påfører den..

Vel, merket godt igår at jeg ikke er HEEEEELT mentalt på plass...

Jeg er vanligvis en veldig sindig sjåfør. Stresser ikke nevneverdig i trafikken, stopper for folk i fotgjengeroverganger og holder fartsgrensen. Jeg har alltid irritert meg over folk som IKKE holder den, både den ene og andre veien. Men i går ble jeg mer enn bare litt irritert...

Foran meg på 3-felten lå det en gubbejævel som holdt 50 i 60-sonen. Jeg kortslutta.

La meg opp i ræva på ham, kjefta og smelte; ropte "jævla sæmkuk" til frontruta (å være sæmete er å være treig... direkte oversatt fra nordlandsk..)

Til slutt satt jeg på langlysene....

Lenge!

Var utrolig tilfredsstilt når han kjørte av veien i neste kryss.

Det rareste er at jeg tenkte IKKE over oppførselen min, syns dette var HELT rasjonelt å gjøre! Da jeg kom tilbake på kontoret en time etter slo det først meg at det var det IKKE!

Det "gode" humøret ble ikke noe bedre utover dagen, så jeg la meg klokka 10 i går kveld, mutt og trøtt som en strømpe...

Morsomt detta...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8341183-godt-hum%C3%B8r-my-ass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*smiler*

Æsj da Flippa...

Det å selv oppdage slike sider med seg selv,er slitsomt i seg selv det...

Kanskje det er tanta som er på tur hos deg også?

Her i huset kom ho i går,for fulle mugger og til stormende jubel...

Gusj,ho kjennes virkelig denne gangen på kroppen...Men det merkelige er,jeg merker ikke det fnugg på humøret...Pussig !

Men godt for mannen da...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...