Snurrepippen Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Trodde nesten at fødselsforberedelsene var igang i natt jeg! Etter en liten runde i halmen ;-) fikk jeg 15 - 20 kynnere tett etter hverandre. De var først bare "vanlig" ugehagelig, men økte litt i intensitet etter hvert. Vurderte til og fra å ringe føden, men plutselig så gav de seg, og jeg sovnet.. Er det flere som har hatt liknende opplevelser såpass tidlig før termin?
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 ja har hatt det sånn en stund nå. er i uke 34.. 35 på lørdag. så vondt at jeg ikke klarer å stå oppreist. men det går fort over og alt er som normalt igjen . jordmor sa at det var fordi jeg ant. stresset/gjorde for mye. men normalt etter sex da.. det har jeg kjent store deler av svangerskapet men de har ikke vært like vonde som de jeg kjenner nå nei.. ikke lenge igjen:) gleder meg.. lykke til!!
tuppen og lillemor Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 jeg har ogsåkjempe vonde kynnere, eller masserier, de er kjempe vonde... er i uke 35.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå