strekkmerketrollet Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 jenta mi kommer til å vere ca 18mnd når lille nurket kommer til verden. Må ha en søsken vogn/trille som jeg kan ha dem i. Siden nurket kommer i september, så må vognen/trilla vere ok å trille når det er snø. den må også ta minst mulig plass i bilen (har liten stasjonsvogn). Den må også vere ok å trille lengre turer med, ikke bare by-trille liksom. noen som har noen forslag?
ennaH Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Dytter på denne, da jeg er veldig interessert i svaret. Mitt første barn er to og et halvt da nestemann kommer, så vi trenger om mulig enda større plass i setene. Må legge til at jeg kun vil ha firehjuling.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Easy Walker sin DuoWalker er en fin og lett tvillingvogn. Det fine med den er at du kan ha en hardbag og en sittedel uavhengig av hverandre. Eller så har du TFK, men der må du enten ha to hardbager eller to sittedeler. Det er ulempen med den. Begge vognene har da fire hjul, hvorav de to foran er litt mindre.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 easy Walker sin er veldig praktisk sånn, ja! Problemet er at den hardbagen er veldig smal... Jeg vil heller anbefale TFK sin tvillingvogn med softbag og stormtrekk... Babyen må ligge mot kjøreretningen, men det er bedre plass i softbagen enn i Easy Walker sin hardbag...
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 GT Safari men en softbag til har eg kjøpt. De blir 19 mnd mellom mine. Safarien har 3 hjul. 2 store bak som er veldig grei å ha når de er snø ute og hjule forran er sving hjul som du kan låse. Begge ungene sitter fra deg i vognen noe som er greit når minstemann blir stor nokk til å sitte.
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Glemte å si at GT Safarien er mye billigere enn de andre. Eg kjøpte min helt ny for kr 3400.
stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 jeg har carena sin 3-hjuling, den er knallgod, blir liten sammenlakt,lett å trille, det ene barnet kan sitte å det andre kan ligge:) koster ca 2500 ny. Jeg har også brukt simo sin hard barebag i vogna,men måtte da ta av bøylen, er seler i vogna, så om bøylen var av så kom ikke gammlesta seg ut av vogna:) du får også kjøpt carena mykbag,eller man kan bruke voksipose med plate. kjempefornøyd jeg.
moob Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Hei. Jeg lurer på om du er fornøyd med din GT Safari tvillingvogn? Jeg har 2 gutter på 13 mnd. Jeg syns vognen er kjempe god å trille med tanke på at det er to som sitter i vognen,men jeg liker ikke ryggene helt og at fotbrettet er litt nær sittedelen(hvis du skjønner)
moob Skrevet 24. februar 2007 #9 Skrevet 24. februar 2007 det om Gt vognen var til Cecilie med barn nr to i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå