Gå til innhold

Hadde dere med mannen på tidlig UL?

*Lenn* :-))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle gjerne hatt det!!

På grunn av jobbsituasjon var det dessverre ïkke mulig for oss, men hadde det vært mulig, hadde han nok vært med...

Det å oppleve dette øyeblikket sammen må jo være utrolig fint, selv om det ikke er så mye "å se" enda...

Når har du tidlig UL?

Hei igjen!

Jeg venter på innkallelse fra sykehuset. De sa det ville bli rett over fullgåtte 6 uker, så regner med (håper) på slutten av neste uke eller tidlig i uka etter. (er 5+1 i dag...)

Har veldig lyst å ha med sambo...men vet ikke om han kan...han er mye ute og reiser.......

Hei Lenn:)

Alt vel? Hvor langt er du på vei idag og når skal du ha UL?

Ja, ha ha ha - jeg kunne jo nett ha prøvd å ikke tatt med mannen min på noe av dette. Nei, han har fulgt meg på absolutt alt langs denne veien vi nå har gått i 2 år. Med 2 operasjoner (da har han lagt på sykehuset sammen med meg......ha ha ha:)), 5 prøverør, alle UL (både med og uten en skatt...) - absolutt alt og det kommer han til å fortsette med.

Vil du ha han med deg? Ja, da tar du så klart han med deg. Jeg må jo si at jeg kan jo ikke skjønne hva som går av deg, gode gamle Lenn, om du IKKE tar han med deg ;o)))

Lykke til!

Mange klemmer:)

Det i alle fall ikke unormalt. Mannen min var selv i tvil om han skulle bli med, fordi han hater sykehus. Jeg var i tillegg sikker på at det ikke var liv, så vi var ikke så høye i hatten noen av oss da vi loffa oppover. Men det ble en kjempeflott opplevelse, der det største nesten var å se navlestrengen pulsere. Selve "peanøtten" var jo bare en liten klump. Mannen min ble kjempefascinert av det som skjedde, og sa i etterkant at han var veldig glad han hadde blitt med!

Annonse

Hei på deg!

Min mann var selvfølgelig med på den tidlige ul. Det var en kjempe stor opplevelse som jeg er veldig glad for at vi fikk dele. Vi hadde tårer i øynene begge to og bildet henger på kjøleskapet.

Tror han ville følt seg fryktelig snurt hvis han ikke hadde fått være med. Det er jo vi som venter barn :)

Klem

Hei Lenn!

Jeg har hatt med den blivende far på alle UL (og jeg har jo vært på 6 stk... ) unntatt den på Ullevål i uke 8. Da hadde vi vært på Lillehammer sykehus uka før på UL, så da var det jo ikke noe poeng å ta seg fri fra jobb.

Har vært heldig slik at han har hatt kveldsvakt alle gangene, så han har sluppet å spørre seg fri. Så er nok litt av grunnen også at han har vært med på alle.

Synes det er veldig betryggende. Var godt å ha han der da jeg fikk den triste beskjeden sist gang jeg var gravid.

Har du fått noen dato for UL enda?

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...