Agne Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Dag 6, åh så lenge til jeg kan få en følelse av at denne gangen, ja, denne gangen har jeg lykkes. Får trøste meg med at jeg nå er 0+6 dager og snart går inn i uke 2...hihi, snart to uker på vei, ikke verst hva? Kjedelig er det å gå slik å vente på el. Nåe kan jeg ta el test denne mnd? Har jeg el slim snart? Er tappen klar for noen kjappe svømmere? Vente, vente, vente, vente, det er det livet mitt går ut på. Vente på el, vente på tante, vente på pos el test vente på pos grav. test, vente på og vente på. Jeg tror jeg blir gal av all denne ventingen. Hvorfor kan jeg ikek bare slappe av og ikke vente så mye? Jeg lider vel, som kvinner oftest gjør, av full kontrollviruset. Det hadde vært noe det, å slippe kontrollen og bare flyte med. Slappe av og nyte sexen som eventuelt måtte dukke opp, ikke ha det minste peiling på syklus, el osv. Ta tiden som den faller seg og bare være kul og rolig. Tips til å endre tankemønster mottas med takk, tankemønster som presser seg på som ødelegger med sin destruktive væremåte.
TussiLussi Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har ingen tips, desverre. Skulle prøve å være "kul" en pp, men fikk panikk da jeg trodde jeg hadde "somlet bort" EL dagene..... Det gjør jo bare vondt værre! :-) Kanskje vi må bare lære å leve med vårt kontrollvirus...vi får søke opp kurs for kontrollfriker :-) Jeg er nå 2 + 2 - ikke verst det heller..... Håper bare tellingen kan fortsette etter IKM..... Lykke til da :-)
martine68 Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Tror jeg er smittet av kontrollviruset jeg også. Jeg klarer ikke å bli kvitt det. Tørr ikke la være å el-test i tilfelle el kommer litt tidligere enn vanlig. Tenk å gå glipp av den liksom. Så er det termometeret. Må tempe for å se om jeg har hatt el. Så er det ventingen og studier av tempen for å prøve å lese noe positivt ut av den. Sukk, lurer på hvordan vi klarte å lage de 2 barna vi har. Det er jo nesten et under at vi fikk det til :-) Tror nok det blir slikt stess fordi ting tar så lang tid jeg. Hadde alt klaffet i full fart hadde jeg ikke trengt alle disse metodene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå