Gå til innhold

Dere som har peiling på soppinfeksjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en Canesten krem og smører underlivet med dette. Er ikke 100% sikker på at jeg har sopp, men siden jeg merket litt kløe for noen dager siden så gikk jeg ut fra det, siden det er så vanlig..

Hvordan merker dere at kremen fungerer? Merker dere det på lukt? Ufloden? Hva annet?

Takker for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merker det på at det slutter å klø =)

Hvis det er sopp,så tar det ikke lange tiden før man blir bedre om man følger annvisningen og fullfører kuren.

Jeg gikk mye på pencilin sist, og man får lettere soppinfeksjon etter en kur,så klødde som en gal,men etter å ha brukt canesten i 2-3 dager (men fullførte kuren) så merket jeg at jeg ble bedre.

Ble også mindre utflod og lukt.

Du kan også bruke den tabletten,men da skal du stikke den inn med fingeren,og IKKE den tingen som følger med.

Får å bli kvitt soppen så bør man bruke både krem og den tabeletten,er mest effektvit da=)

Lykke til=)

Skrevet

det slutter å klø ja :)

om det ikke slutter kan det være du må bruke stikkpillene..at soppen sitter lenger inne..

men IKKE stopp å smør fordi om symptomene er borte,du skal smøre i tre dager etter symptomene er borte tror jeg det står på pakken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...