Gå til innhold

SÅ mye slim.... Slimproppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble strippet på tirsdag. På kvelden kom den masse slim, mye mer enn vanlig utflod og gulere/grønnere farge. lurte på om det kunne være slimproppen. Merket ikke noe mer, men i går kveld kom en ny runde med det samme. I natt våknet jeg av at jeg var litt kvalm/uvel og gikk på do. Samma greiene da og to ganger til i dag. Det betyr ar det har kommet sånn seigt, gulaktig tykt slim 5 ganger... Kan det være slimproppen som kommer ut i "puljer" eller kommer hele på en gang? Har lest her inne at det må være blodspor i den, men det står det ikke i fødselsboka jeg har, snarere tvert imot.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimproppen min gikk på søndag. Den var stor og lys grønn, lignet på en geleklump. Etter den gikk har jeg slimet som bare det. Lysegrønt slim, noen ganger blankt og noen ganger litt blodspor (men det trenger ikke komme, du har helt rett!). Slimet tyder vel på at ting der nede modnes...håper på fødsel snart!!

Skrevet

Hva betyr det å bli strippet?? S.proppen trudde jeg gikk på fredag men min har det ikke vært noe grønt i,den så bare ut som tukt gul/brunt snørr og med litt blod....og det kommer fortsatt på meg å....har også kommet med litt blod innimelom....

Skrevet

Stripping betyr at jordmor/lege frigjør hinnene rundt livmorhalsen (eller er det tappen?). Uansett, det gjøres ved en gu. Litt røsking der inne rett og slett. Kan frigjøre modningshormoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...