Utålmodig 8pp Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Det er vel stadig mange av oss som lurer på om det ver symptomer som viser seg om dagen, eller ønske tenkninger. Jeg spurte de på 1 trimester når trettheten kom, og fikk MANGE fordskjellige svar, selvsagt!! Følte meg veldig lat og sløv. Føler alt er et ork om dagen, ønsker bare å sove. Til dere som ikke har sett disse symptomene som jeg hentet fra babyverden før, kanskje det kan være verdt å lese? Her viser de jo at mange symptomer kan komme i uke 3.....og hver er der nå andre enn meg?? Her er noen svangerskapstegn. I parentesen bak står det når de vanligvis gjør seg gjeldende (ikke bli bekymret om de dukker opp tidligere eller senere enn dette). Ukene er regnet fra første blødningsdag i siste menstruasjon. Rar metallsmak i munnen (fra ca. 3 uker) Spotting (liten blødning når egget fester seg i livmoren) (mellom 3 og 4 uker) Ømme bryster/rar fornemmelse i brystene (fra ca. 3 uker) Større og mørkere felt rundt brystvortene (areola) (fra ca. 3 uker) Tretthet (fra ca. 3 uker) Kvalme (ikke bare om morgenen) (fra ca. 4-6 til ca. 10-13 uker) Hyppig vannlating (fra ca. 6-8 uker) Forstoppelse og/eller oppblåsthet (når som helst i svangerskapet) Hodepine (når som helst i svangerskapet) Humørsvingninger (når som helst i svangerskapet)
Utålmodig 8pp Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. februar 2007 Feil overskrift?? det ser ikke spennende ut. Men se daaa...
2 tette - med flette Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Jeg ble i tillegg ganske svimmel sist gang Men kan ha kommet av at jeg kastet opp alt jeg spiste og da.. hehe
Utålmodig 8pp Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2007 dytt dytt dytt dytt se dah masemase masemase
TussiLussi Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Her er min liste : ømme pupper ( fra EL til IKM ) kvalme ( etter overspising / overdrikking , ved innbilt svangerskap, omgangssyke, og etter å ha sette Rune Rudbergs bilder) forstoppelse ( jevnt over hele syklusen) humørsvingninger ( siden 13 års alder) hodepine ( hver gang mannen spør om jeg ikke kan vaske bilen snart) hehe.....
yummym Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 HAHAHA Tussilussi, den var utrolig bra. Jeg henger meg på der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå