Luni og go'gutten =) Skrevet 22. februar 2007 #1 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvordan i heite hule gjør jeg det???? Finner ikke frem noensteds jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 22. februar 2007 #2 Del Skrevet 22. februar 2007 Har du logget deg på piczo.com med passordet for redigering? Jeg kan godt lage en link til din egen side jeg, så kan du laste opp og pynte der selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 22. februar 2007 Ooohja, vil du? Skal i barseltreff om 20 min., men skal få tittet på det i løpet av dagen ) Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #4 Del Skrevet 22. februar 2007 Ja kom bli med! Jeg har så lyst til å se bilder av dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 22. februar 2007 #5 Del Skrevet 22. februar 2007 Har gjort det! Så nå er det bare å laste opp bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå