Gå til innhold

3 år er frustrerende lang tid

Anbefalte innlegg

Jeg er definitivt ikke typen til å lure sambo, dvs si at jeg går på pillen når jeg ikke gjør det. Jeg har tro på at jeg kommer lengst med ærlighet. Men... i de mørke nattetimer når han sover og jeg ligger halvvåken og drømmer om framtida, da kommer de tankene. Da tenker jeg at hvis han ikke har blitt klar innen jeg har blitt 29 (det er TO år til, men han vil jo ikke prøve før om fuckings 3) da kan det hende det skjer et "uhell". Det er ikke det at jeg planlegger å gjøre noe. Planen min er jo å gi ham tid og håpe at han kommer til sine fulle fem om et år eller to. Men... hvis han ikke gjør det, da kan det hende jeg blir litt desperat. Vel, det er jo langt fram i tid og mye kan forandre seg til da...

Noen andre som har mørke tanker i natten?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8340562-3-%C3%A5r-er-frustrerende-lang-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må vel innrømme å ha tenkt i disse baner, ja.

Her i huset er det sånn at jeg sluttet på pillen etter masse trøbbel med dem, og har for så vidt sagt at jeg synes han kan være ansvarlig for prevansjon en stund nå...

Men kroppen min sa tydelig fra at den trengte en pause fra hormoner. blødde liksom kontinuerlig fra en mens til neste osv...

Nei, vi har lov til å tenke eller drømme litt, bare vi ikke gjør noe med det. Tankene er jo en måte for oss mennesker å prosessere det vi opplever.

Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for det, nei :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...