Gå til innhold

Full før testen


Else73

Anbefalte innlegg

Heisann. Mannen min og jeg har forsøkt å bli gravide i flere år. Vi har vært gjennom to ivf forsøk og nå sist et fryseforsøk. På dag ti etter insetting fikk jeg mens og tok en negativ test. Skuffelsen var nok en gang stor og siden vi hadde fest på jobben den dagen tok jeg meg en hei dundrende fest. Mense stoppet, og på dag 12 testet jeg positivt. Nå klarer jeg ikke å glede meg over dette underet og er bare livredd for at jeg kan ha skadet fosteret. Har hørt at fosteret ikke får næring fra meg de første ukene, men det står så mye forskjellig på nettet. Noen som vet? Hilsen et søvnløst nervevrak:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) jeg ble gravid ca lillejulaften, og i jula er det jo mang et godt lag med øl og noe til, samt en del rødvin for min del. Var veldig bekymret for om jeg kunne ha skadet babyen, men da jeg spurte legen min bare smilte hun og sa at det hadde jeg ikkegjort. Så tidlig er det ingen kontakt mellom vårt blodomløp og babyen. Og skulle det ha tatt skade hadde det ikke blitt værende. Men, den er altså ikke i kontakt med vårt blodomløp og kan da heller ikke få i seg lkohol. Det går bra! Ha en fin dag og gratulerer masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke noe å bekymre seg over.

Da jeg ventet nr2, hadde vi en hubbalubba fest da jeg var 7 uker på vei, og jeg drakk overstadig mye, men jeg visste ikke jeg var gravid, for jeg hadde "mensen". Og dette har gått helt fint, nr2 er nå 2 år og frisk og rask:)

 

Så ikke bekymre deg, det går så fint:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle.

Godt å høre - jeg var nemlig på ferie i slutten av januar og drakk vin alle dagene - ikke så mye hver dag men det blir jo endel allikevel på ei uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på fest lørdagen og testa positivt på tirsdagen.... Tror det er mange som gjør det samme, og de aller fleste barn er jo født helt friske! :) Satser på at det går bra, jeg, både med meg og med deg! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...