Gå til innhold

Jeg syntes ikke at det går fremover jeg....

Anbefalte innlegg

Det er forsåvidt helt greit at det ikke går såååå fort, men gubban, har jo lyst å komme meg over de magiske 12... hehe... litt utålmodig nå ja.. men bare til å komme til 12, så kan det gå så sakte det bare vil for min del...

hehe, bare spytte ut litt "små-irritasjon" :)

Fortsetter under...

Hvis det er noe trøst så syns ikke jeg heller at tiden går framover....til tross for at jeg er over de magiske 12. Jeg føler meg så lite gravid at dere aner ikke....har så og si ingen sympomer og ingen mage. Heldigvis fikk jeg se den lille da jeg var 9+6, så den er jo mest sannsynligvis der. Men samtidig så syns jeg det er så rart at det ikke skjer noe med meg. Har fortalt det til alle venner og familie så de går jo rundt og forventer at jeg skal ha fått DEN magen...og så er det jo ingenting! Skulle ønske jeg var ca 20 uker på vei istedet for 12.....da har jeg sikkert fått mage, fått vite kjønn, og kan begynne å føle meg gravid. Jeg prøver å få tiden til å gå med jobb og trening og sånt, men når man teller hver eneste dag så tar det lang tid. Jeg syns det er evigheter siden jeg kom over de magiske 12, men det var jo bare i går!!!Det er bare at jeg tenker på det heeeeeeele dagen......nei, huff.Dette er ikke lett.

Ikke meningen å overse innlegget ditt luremusa, men jeg har ingenting å si som kan hjelpe deg for jeg er for utålmodig selv. Vi får bare fortsette å bite sammen tennene, og få tiden til å gå=)

Annonse

Hei, jeg synes også det går sakte. Passerer 12 uker sammtidig med at jeg er ferdig i praksis om akkurat 16 dager, nedtelling. Å jeg som glede meg så mye til praksisen, fant ut at jeg var gravid samme dag som praksisen begynte å etter det har jeg bare gått å venta på å bli ferdig Ganske ironisk egentlig. Men men, vi får bare være tålmodige en stund til.

Milla 77 gravid med nr 3

Tror jeg syns det går sakte for vi er syke hele gjengen... og når sykdom herjer, da er det akkurat som om tiden står stille... Men det går vel over det også, og da raser vel tiden fremover tenker jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...