♥Jente03-Gutt06♥ Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Før kunne han ta to lurer iløpet av en dag. De var da fra 2,5 til 3,5 time hver lur. Han er 4,5 mnd nå. Og i det siste har han begynt å ikke skal sove noe særlig på dagen lenger. Men han trenger det. Etter en 30 - 40 minutters lur er han våken, men ikke uthvilt! Har prøvd å gå tur me vognen når han våkner sånn, sovner igjen etter ca 10 min. Triller en ca 30 min, og da når vi er kommet hjem, og jeg har satt fra meg vogna tar det max 10 minutter før han er våken igjen! Har begynt å gi han litt grøt om kveldene fordi han tullet så om natta. Nå sover han forholdsvis godt om natta, men våkner hver natt og kan godt være våken opptil 2 timer. Da kan han ligge å surke litt, Holde sutten å "frese", ja i det hele tatt lage "støyelyder" så vi ikke får sove. Hva kan jeg gjøre får å prøve å få han til å sove som før? Det er veldig slitsomt når han sover sånn. Får jo ikke gjort noe husarbeid når han sover bare 30 min. Å da når han våkner er han som regel potte sur fodi han ikke er uthvilt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå