Utålmodig 8pp Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Å sende omgangssyken på interrail i hele landet nå??? Alle rundt om ligger og spyr og har diaree..Her i gården er sønnen blitt frisk, mens far har blitt syk. Mor holder seg frisk, men kjenner at kroppen er litt i ulage. I periooder kommer trettheten som kastet på. Jeg føler meg så skikkelig sliiten. Jeg har funnet ut at syklusen min er en dag kortere enn jeg trodde, og det stemmer bra med at el løsninga va forrige tirsdag elk onsdag. Og det var en "kanin uke", men om det gir resultat??? Mye rart jeg skrev nå, mn ikke vært på arb siden mandag. Jeg gleder meg skikkelig til å gå på arb i ettermiddag. Glad jeg har dere jenter....sitter på bim hele tiden jeg. Sorry maset...litt spent om dagen. IKM1 mars.
yummym Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Håper kaninuka gir resultat da! Og hold deg frisk..hos oss er mannen og sønnen også hjemme syke, jeg sitter på jobb og kjenner at trettheten, vondt i halsen og feberen legger seg inn over meg. Kjenner til bim-avhengigheten, var vekke 4 dager i helga, og tenkte på nye tråder jeg måtte legge inn når jeg kom tilbake. Samt var såå spent på å se hvem av uke 8 jentene som var blitt gravid. Lykke til, og håper tanta holder seg langt vekke.
Utålmodig 8pp Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2007 Skal vel godt gjøres å ikke bli smitta. Men hvordan er det om man går oppkastsyka og er gravid?? Kan det være skadelig?? Spør nå jeg. Når har du IKM yummym??
TussiLussi Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 JA VELDIG !!!! Skulle kose litt ekstra i går kveld, men hadde skikkelig magesjuka, så jeg orket ikke! Håper det holdt i går morges.... Sukk...at det skal være så vanskelig å få til litt planlagt sex, da !!!!
yummym Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Tanta kom på mandag..så neste IKM er 20/3... Tussilussi..håper det holdt med igår imorges. Etter ro en hel natt er det sikkert mange svømmere med litt futt i..
TussiLussi Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Ja, nå har jeg foret han med egg, peanutter, b + c + e vitaminer.... så grunnlaget burde vært gjort med svømmerne..hehe....
Andrebolleiovnen Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Jeg melder meg på omgangsyken. Og jeg som håpet det var en spire. Det viste seg å være mange tusen basselusker istedet for. Hmrf. God bedring til alle syke. Og mange lykkeønskninger om at alle som sliter skal få en spire i magen!!
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Heheheh jeg har matet mannen min med ca 8-10 apelsiner hver kveld plus masse annet frukt Han fikk vitaminer sååå det holder, dessuten så hadde vi en kanninuke vi også bare at uka vår var på ca 12-13 dager hehhe 6 dager før EL og det samme etter EL ville ikke risikere denne gangen. SÅ 27/2 SKAL DET TESTES, OG JEG VIL HA TO STREKER JEG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå