*♥barney♥*fødeklar Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har ca en uke igjen til ikm. Idag kjennes det nesten ut som jeg skal få mensen - altså et lite trykk helt nederst i magen. Kan det være at jeg kjenner at egget fester seg? (ha, ha - klamrer meg til alt jeg kan...)
Utålmodig 8pp Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Dette har jeg også lurt på...noen sier at det er mulig å kjenne det. Men jeg vet ikke. Har ikm 1 mars jeg, men har hatt en del mensmurringer og er heller tvilende til at det ble denne mnd. Pyttsan....det blir vel??Når har du IKM?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2007 Har ikm ca.1 mars jeg også, hvertfall ikke senere! Pleier du å ha mens murringer så lenge før ikm?
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Hei Jeg har også kjent stikkinger i venstre eggestokk og trykk helt siden jeg hadde EL den 15 (IKM 27 februar) og jeg pleier ikke å få mens murringer og symptomer kanskje 5 dager før og nå har jeg hatt dem i en uke. Det rare er at jeg får ømme bryster på morgen og ikke ømme på kvelden. Når jeg venter mensen så er de konstant vonde i 2-3 dager, og trusene mine har vært våte (sorry detaljer) i 5 dager og det pleier jeg å ha dagen før mensen. Vet ikke hva som skjer med kroppen men håper TR ikke kommer
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2007 Hmmm, jeg er også ganske våt, men ikke ømme pupper (men det var jeg heller ikke sisit jeg var gravid). Kanskje det kan være noe på gang?
Utålmodig 8pp Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Egentlig har jeg brukt å ha murringer før ikm, men brystene er mindre øm nå enn til vanlig. Og det er vel et dårlig tegn?? Sliiter veldig med tretthet om dagen, tenker bare på å få sove...men er mest sliten....pleier ikke være så sløv da.
TussiLussi Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Jeg var "våt" fra IKM til neste EL... helt unormalt, men. Nå tror jeg El var på tirsdag / onsdag og er mer hoven og svampete igjen og har ikke våt utflod. Da jeg var gravid var ikke puppene øm på samme måte som før IKM... det mer kom og gikk i løpet av dagen. Mer oppblåst i forkant av TR. Dette ble jo krokete skrevet, men.... Tror ikke fravær av ømhet er et dårlig tegn, jeg :-)
Utålmodig 8pp Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Håper du har rett. Føler vi har stått på denne mnd. Jeg hat trappa betraktelig ned på røykinga å......jaja ikke noe angrep her. Jeg er stor jente og tar egne konsekvenser. jeg har beg å ta vitaminer, og tran. Pleier ikke å ta sånt jeg. Men håpet vettu. Er våt nedentil jeg også. Jeg går mye på do så det kommer ikke mye i trusa da. Er ikke murringer nå, men ryggen var sur i går/forgår. Nå er jeg bare trett-. HÅÅÅÅÅPER det er våren som nærmer seg:-) At det er en spire som vokser og gror..
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 22. februar 2007 #9 Skrevet 22. februar 2007 Så tusilussi det at brystene mine er mer ømme på formiddagen enn på ettermiddagen kan være et bra tegn KAN NESTEN IKKE VENTE MED Å TESTE JEG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå