Gå til innhold

Mariella.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint om du kan se hva du får opp på meg!:)))

Jeg har ingen evner til å kunne spå tilbake..

Fint om du kan se noe i forhold til barn, hus og hjem, arbeidssituasjon og hvis du får opp noe mer!! Evt forholdet til mannen min..:)

Jeg 200178

Han 261272

Tuuusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Du er en jente med utrolig sterke sosiale antenner og du er godt likt blant venner og kolleger, du liker å leve det gode liv, men ikke på noen pompøs og overfaldisk måte.

Ser det er en liten "kamp" på gang hjemme hos dere om dagen, dette gjelder muligens barn og hvorvidt dere skal få flere eller ei mannen din holder kanskje litt igjen, men han er på gli så ikke gi opp nå :)

I jobbsituasjon ser jeg at du snart vil få muligeten til å styrke din karriere,enten det gjelder forfremmelse eller videre utdanning relatert til det du jobber med. Du vil kunne hente god hjelp hos en suksessfull person som snart vil komme inn i livet dit, dette kan også være en person du kjenner fra før som du ikke har hatt kontakt med på en stund. Denne vil introdusere deg for noen eller noe du skal benytte deg av, være seg kontakter eller et interesse område du skal se nærmere på. Bruk din kreativitet, kanskje du en dag kan starte din egen bedrift, du kan ihvertfall nå langt med dine evner. Du er rastløs om dagen og ting virker litt tomme og meningsløse, dette er urolighet i ditt eget indre og er ikke egentlig reelle følelser forhold til hus og hjem. Med din styrke og pågangsmot vil du snart føle at ting er på rett vei.

Mvh

Skrevet

Tusen takk for fint svar!!

Vi har egentlig ingen kamp om det å få barn fordi vi har nå 3 stk som har kommet på 4,5 år, og yngste er bare 2 mnd...:)

Håper det stemmer angående jobb!!:)

Stemmer godt at jeg er rastløs om dagen, holder på å slanke meg, meldt meg inn i vektklubb.no så kan være litt derfor!! Jeg vil så gjerne gå ned i vekt, ser du noe angående dette??

Er et par ting vi skal igjennom nå om kort tid og noe som skjer som forandrer deler av livene våre, så godt når det er unnagjort!! Så da kan jeg nok føle at ting er på rett vei.!:))

Skrevet

Hei igjen!

Skrev at dette muligens gjaldt barn, men kan like gjerne være andre ting som står på agendaen og skaper litt uro hjemme hos dere.

Dere kommer ihvertfall til enighet om hva det må være som skaper denne "situasjonen"

I forhold til dette ed vekt ser jeg at du kommer i mål, selv om det kan ta lenger tid enn ønsket. Ligg langt unna "lettvinte" metoder så kommer dette til å gå veldig bra!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...