Gjest Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 har to venninner som har små babyer som ammes, og venter en liten en i mars. hun har jo fått med seg det at babyene ammes, og i går etter besøk av ei venninne med en baby på 3 mnder kom hun bort til meg og begynte og skulle "finne frem puppen". jeg sa da til henne at det bare er babyer som får pupp, og det aksepterte hun vel egentlig. jeg ammet henne når hun var baby frem til 7 mnder,-men nå lurer jeg jo litt på hvordan hun vil reagere når babyen blir født og jeg begynner å amme. har noen av dere erfaring med dette, og hvordan gjør dere det?
septermor Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Farmor tilbød sine barn å smake på brystmelken: det er bare babyer som liker den, så en smak var nok.
EvyHO Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Da jeg fikk nr to, så var nr 1 18mnd, jeg lot henne få smake når hun spurte. Selv synes jeg ikke så mye om store barn som ammer, men det var lettere å si til henne at hun kunne få smake men bare litt fordi babyen trengte det for å vokse... Etterhvert ble hun lei hele greia... Nå er nr 1 5 1/2, og nr 2 4 år, så nå kommer jeg nok til å si nei, evt så kan jeg tilby meg å presse ut litt i en liten kopp så de kan få smake.... men de får IKKE klov å suge seg fast!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå