Gå til innhold

Sliter,gråter nå assa!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å gråter av fortvilelse,nå orker jeg snart ikke mere......har hatt sånne smærter og maserier i 14dager nå.Har bekkenløsning og ryggplager......i natt har jeg mere eller mindre sittet oppe for jeg har så vondt.Var hos legen i går og snakk om keisersnitt,men det blir ikke før termin evt og det er en uke til,hvet faktisk ikke om jeg klarer en uke til assa....Hvorfor kan dem ikke hjelpe meg da? Klarer jo ikke ta vare på sønnen min på 19mnd en gang og har problemer med å puste....Har vært to bom turer på føden,fødsel startet for så å stoppe igjenn.Har prøvd alt av kjerringråd og tips for å få i gang uten resultat.De siste ukene har jeg lagt på meg 500g og legene er bekymret for det da.... Kunne vel satt meg i gang da i stede for å pine meg sånn???? Helsenorge i et nøtteskall....skal liksom pines frem til termin ennå terminen er usikker å.....Sukk jeg gir opp!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, sliter med akkurat det samme! får ikke sove, det gjør rett og slett vondt, har bekkenløsning....og har enda 7 uker igjen, så du er ikke alene, vi er fler!

håper det ordner seg for deg! lykketil!

klem

Skrevet

Lykke til Anonym... *trøsteklem*

Skrevet

Hører ikke til her lenger, men må se litt her noen ganger. Jeg hadde det akkuratt som deg. Gikk til legen og bare grått og grått var helt fra meg..... Fikk keisersnitt 14 dager før tremin, hadde død om jeg måtte ha ventet 1 min lenger. Jeg sa at jeg SKAL ha snitt det er ingen annen utvei. De sa at de var så redd for at jeg skulle få en deprisjon at de hørte på ønske mitt. Lykke til. "trøsteklem"

Skrevet

Stakkars deg, synd skikkelig synd på deg!! Håper virkelig at du kan få hjelp så snart som mulig, at du ikke må vente i 1 uke.

Lykke til! :)

Skrevet

Håper det skjer noe snart, da! Lykke til!!!

Skrevet

Vet hvordan du har det...jeg har en sønn på 17 mnd selv og er såå sliten og diger.

har masse maserier og kynnere med menssmerter men ikke noe skjer..

Skal ha keisersnitt om 11 dager da, og det virker lenge til..

Håper du får noen til å avlaste deg så du kan sove og hvile den isste tiden...Eller at fødselen starter snart.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...