Gå til innhold

Kan man slutte med Syntocinon igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg begynner å bli avhengig, siste døgnet har jeg ikke fått det til uten, men ønsker å slutte med den før jeg er helt avhengig.

Har til nå brukt den til kanskje to amminger om dagen i en mnd pga puppenekt, men de tre siste gangene har ikke melka kommet i det hele tatt. Holdt på en halv time i natt mens han sov....

Blir så stressa av at babyen kaver og vrir seg unna når melka ikke kommer og da kommer den i hvertfall ikke, ond sirkel.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fase det ut med saltvannspray! Det er mye ritualet som gjør det. Det vil forbause deg hvor mye det virker, noe som da i tillegg overbeviser deg om at det ikke er nødvendig etter hvert...

Skrevet

Expat:

Jeg prøvde dette..... funket dessverre ikke på meg. Om det var fordi jeg visste det ikke var "real stuff" det vet jeg ikke men....

Bruker alltid sprayen på natta, slik at det går fort (er trøtt og vil fort tilbake til sengs igjen). På dagtid prøver jeg å la henne stimulere det igang selv, men ikke alltid det går, som regel går det. Har brukt sprayen i perioder hele tiden pga puppenekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...