Gå til innhold

Hva syntes dere om William?Trenger mange svar raskt:)

Anbefalte innlegg

Babyen kommer om 1 ukes tid og vi har vært sååååååå usikre på navn hele tiden....Men i går ble vi enige om at begge syntes William var et fint navn som også passer til broren sitt navn..

Hmmm..Lurer derfor på om folk syntes det navnet er fint..vil jo at andre skal syntes han får et fint navn også:)

Ellers liker jeg Jonathan også, men William er begge enige i:)

Fortsetter under...

Jeg syns det er et veldig fint navn! Det er både mykt men med styrke. Det er også ganske populært nå, så han blir ikke den eneste med det navnet. Jeg lurer på å ha det som mellomnavn på min sønn. Men det er ikke 100% bestemt.

Annonse

Syns william er et kjempefint navn!! Skjönner tanken deres om at andre også skal like navnet. Vi er i den situasjonen at så og si ingen liker navnene vi har plukket ut. Vet ikke om det er gutt eller jente ennå, så har et av hvert på hånden.

Tusen takk for svar:)

Ser jo ut til at det er flere som liker det enn som ikke liker det da:)

Passer veldig godt til broren syntes vi da:)

Kan hende det blir det nå..hadde vært godt å slippe å stresse mer med dette navnevalget altså...

Hilsen HI

William og Jonathan er jo så forskjellige som det går an.

Synes William er flott jeg, et staut og bra navn. Kjekt om han skal til utlandet og feriere/studere/bo også :-) Internasjonalt, men likevel et godt norsk navn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...