Tussa og Sofie Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Er spent på å høre hvordan det går med deg? Ferie, prøving og det hele :-)
*Bea* & bitteliten Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Her er jeg Tilbake i hverdagen. Så koselig å bli ropt på!!! Denne pp har jeg prøvd å tenke minst mulig på baby og babylaging... og har faktisk klart det ganske godt Tror jeg hadde EL 12. eller 14. februar, og med mine 11 dagers lutealfaser burde tanta dukke opp i tidsrommet fra i morgen til søndag... Men hun må gjerne holde seg unna...!!! Du da... Hvordan går det med deg??? Klem!
Tussa og Sofie Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2007 Jo, det går fint, jeg har ikke el-testet denne pp, eller vært på bim før en stund etter EL, har også prøvd å ikke tenke så mye denne gangen, og gått greit. I den perioden jeg hadde EL, var vi på hyttetur med svigerfamilien og med min søster på samme soverom som oss, så DET var jo en utfordring. Men, man må være litt kreativ, så handicap toalett på den lokale cafeen osv, ikke så romantisk kanksje, men, hehe, hva skal man gjøre :-) Jeg hadde EL smerter 7/2, så har vel hatt EL rundt der engang, det passet sist med dagen jeg hadde pos test, så har vel IKM rundt i dag engang. Har kjent de siste par dagene mens murringer, magesmerter osv, så er vel ei tante i anmarsj ;-)
*Bea* & bitteliten Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Jeg kom på en ting - hva om vi bare blir enige om at vi i dag sender tantene våre avgårde på en laaaaang ferie. De to kunne sikkert trives godt sammen i mange måneder (i alle fall 9 Hadde det bar vært så lett ....... Kan jo bli en fin historie å fortelle til babyen deres om hvor den ble til det der med hadicap - toalettet ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå