Gå til innhold

Hva med blæra under fødselen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man får jo tilbud om klyster for å hindre avføring under fødselen, men hva med blæra? Er jo vant til å løpe på do stadig vekk for tiden, så hva skjer under fødselen (skal i tillegg ha epidural, og må derfor regne med å holde meg i senga).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den tømmer de..

De hadde gjort det på meg men det fikk jeg aldri med meg en gang..hehe =))

Skrevet

Jeg trengte ikke holde meg i sengen selv om jeg hadde epidural. kunne fint bevege meg rundt etter at den var satt.

Du blir tappet.. ofte presset stopper urinen også.

Ellers er det vel like vanlig å tisse på seg som noe annet.. feks under press riier.

Jeg gjorde ikke det... ble tappet

Skrevet

Kan være litt av hvert, jeg hadde epidural og fikk først en dostol inn på rommet ( var jo ikke do der). Men etter en stund ble det så mye ledninger og greier, så da brukte de kateter 2 ganger. Jeg syntes jeg måtte tisse hele tiden, så etterhvert sa de jeg bare skulle tisse der jeg lå. Heldigvis slapp jeg det- syntes det var litt ekkelt. Var helt fantastisk å få gå på do etter fødselen....

Skrevet

..men er det ikke ubehageli å bli satt på kateter da? bare lurer, altså.. Kjenner man det når det settes?

Skrevet

Kjente det ganske godt da de satt kateteret, det svei en del. Men det er ikke særlig morro å føle at man nesten tisser på seg heller, så det var jo verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...