Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Man får jo tilbud om klyster for å hindre avføring under fødselen, men hva med blæra? Er jo vant til å løpe på do stadig vekk for tiden, så hva skjer under fødselen (skal i tillegg ha epidural, og må derfor regne med å holde meg i senga).
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Den tømmer de.. De hadde gjort det på meg men det fikk jeg aldri med meg en gang..hehe =))
godiva med 3 gull Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Jeg trengte ikke holde meg i sengen selv om jeg hadde epidural. kunne fint bevege meg rundt etter at den var satt. Du blir tappet.. ofte presset stopper urinen også. Ellers er det vel like vanlig å tisse på seg som noe annet.. feks under press riier. Jeg gjorde ikke det... ble tappet
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Kan være litt av hvert, jeg hadde epidural og fikk først en dostol inn på rommet ( var jo ikke do der). Men etter en stund ble det så mye ledninger og greier, så da brukte de kateter 2 ganger. Jeg syntes jeg måtte tisse hele tiden, så etterhvert sa de jeg bare skulle tisse der jeg lå. Heldigvis slapp jeg det- syntes det var litt ekkelt. Var helt fantastisk å få gå på do etter fødselen....
Krølle79 Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 ..men er det ikke ubehageli å bli satt på kateter da? bare lurer, altså.. Kjenner man det når det settes?
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Kjente det ganske godt da de satt kateteret, det svei en del. Men det er ikke særlig morro å føle at man nesten tisser på seg heller, så det var jo verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå