Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør man når man har så sterk hodepine fra bihulebetennelse at en ikke vet hvor en skal gjøre av seg. paracet hjelper IKKE....får ikke sove, og e ikke så behagelig å være våken heller....dette kommer selvsagt på toppen av genrell influensa, så e ganske lei....huff, sutre, sutre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har bihulebetennelse må du da komme deg til legen og få antibiotika og nesespray på resept. Da blir du helt sikkert bedre mye fortere. Det ble jeg i hvert fall. Hadde bihulebetennelse i 3 uker uten å vite at det var bihulebetennelse (legen som fortalte det, men da begynte det å gå over av seg selv. Men IKKE å anbefale å gå såå lenge syk!), og denne gangen dro jeg til legen etter 1 uke med de samme plagene. Og ja da, bihulebetennelse IGJEN!!! Så kom deg til legen og bli frisk!

Skrevet

var hos legen og fikk antibiotika i dag, men har liksom ikke kicket inn enda....vet du hvor lang tid d tar før d virker? har så sinnsvakt vondt i hodet at jeg har lyst å grave meg ned i et hull og bli der.....drømmer om sterke, sterke smertestillende.....

Skrevet

hiv innpå nesespray!!

hjelper jo ikke på smertene nå,men du kan bli mye bedre fortere om du holder nesen åpen(bihulene også)

Skrevet

Mannen min har akkurat hatt det...tok 3-4 dager før det begynte å bli bedre etter antibiotikaen...hold ut..vet det er jævlig...

Men nesespray er også viktig som hun over skrev

Skrevet

såpass lenge ja....nesesprayen har sluttet å virke...hurra. har vel også brukt døndosen på nesespray bare i natt, så går nok en herlig dag i møte...får bite tennene sammen og håpe på et mirakel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...