Gå til innhold

dypvogn eller sportsvogn??


tre små...

Anbefalte innlegg

vi bruker fortsatt dypvogn.. men har søskenvogn og har da ikke bag... ligger bare i posen i den vogna.

 

dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sportsvogn! Sist jeg brukte dypvognen endte det med at jeg måtte bære henne siste stykke på veien hjem...i den glatte dunposen... med hunden i andre hånda.... og selvfølgelig vogna måtte manøvreres! Så for husfredens skyld bruker jeg sportsvogn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dypvogn enda. Men begynner å bli temmelig trangt, så tar i bruk sportsvogna så snart den biiitende kulda gir seg:) Men setter opp ryggen hans i mildvær, på shopping ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat skiftet over til sportsvogn. Hun hadde enda god plass i bagen, men sat dårlig uten støtte til hodet i den... Nå sitter hun som en prest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har byttet til sportsvogn. Han har enda god plass i bagen, men han er en liten nysgjerrigper, og vil opp å titte når vi er i butikker o.l, så da byttet vi til sportsdelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har enda dypvogn. Men, den begynner å bli litt liten med posen og alt oppi nå, så må nok bytte om ikke så lenge. har iallfall kjøpt seler i dag da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bagvogn. Men når det er veldig kaldt. Under 0gr, så skifter jeg til sportsvogn. Der har jeg voksipose. Ikke plass til den i bagvogna.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...