tre små... Skrevet 21. februar 2007 #1 Del Skrevet 21. februar 2007 vi bruker fortsatt dypvogn.. men har søskenvogn og har da ikke bag... ligger bare i posen i den vogna. dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 22. februar 2007 #2 Del Skrevet 22. februar 2007 En liten nysgjerrigper i sportsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #3 Del Skrevet 22. februar 2007 Sportsvogn! Sist jeg brukte dypvognen endte det med at jeg måtte bære henne siste stykke på veien hjem...i den glatte dunposen... med hunden i andre hånda.... og selvfølgelig vogna måtte manøvreres! Så for husfredens skyld bruker jeg sportsvogn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 22. februar 2007 #4 Del Skrevet 22. februar 2007 Dypvogn enda. Men begynner å bli temmelig trangt, så tar i bruk sportsvogna så snart den biiitende kulda gir seg:) Men setter opp ryggen hans i mildvær, på shopping ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #5 Del Skrevet 22. februar 2007 Har akkurat skiftet over til sportsvogn. Hun hadde enda god plass i bagen, men sat dårlig uten støtte til hodet i den... Nå sitter hun som en prest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 22. februar 2007 #6 Del Skrevet 22. februar 2007 skifta øve til sportsvogn i helgo, på grunn av at ho liker å sitte å sjå når me går tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 22. februar 2007 #7 Del Skrevet 22. februar 2007 Vi har byttet til sportsvogn. Han har enda god plass i bagen, men han er en liten nysgjerrigper, og vil opp å titte når vi er i butikker o.l, så da byttet vi til sportsdelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #8 Del Skrevet 22. februar 2007 Vi har enda dypvogn. Men, den begynner å bli litt liten med posen og alt oppi nå, så må nok bytte om ikke så lenge. har iallfall kjøpt seler i dag da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 22. februar 2007 #9 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg bruker bagvogn. Men når det er veldig kaldt. Under 0gr, så skifter jeg til sportsvogn. Der har jeg voksipose. Ikke plass til den i bagvogna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 22. februar 2007 #10 Del Skrevet 22. februar 2007 Vi bruker fortsatt dypvogn, mest fordi trilleturene primært brukes til å få henne til å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå