Gå til innhold

flere som har opplevd å ikke få melk?

Anbefalte innlegg

jeg prøvde å amme i 6 uker i tilegg til å gi mme, men det kom fortsatt bare ut 5ml, og da pumpet jeg som bare det i tilegg. syntes det var helt forferdelig. ettersom at jeg ikke fikk melk, måtte jeg jo gi mme, og fy flate som enkelte ammende mødre glor, når en liten baby får flaske. de tror ofte at jeg gir mme på flaske fordi jeg er redd for å ødelegge puppene ofte fordi jeg er ung mor (22 år...) arg, jeg blir så forbannet... noen som opplever / har opplevd liknende???

Fortsetter under...

nei, men har hørt om ett annet tilfelle... tror ikke det er så vanlig, synes uansett du har vært flink som prøvde:) Ikke bry deg om hva andre mener, men skjønner hva du mener! Etter mnd med puppenekt gikk jeg omsider over til flaske, og ja de glor, eller kanskje jeg føler de glor...?

Må bare si at jeg synes det er veldig trist at du får negativ oppmerksomhet når du gir flaske.

Ammende og ikke ammende vet at det somregel ligger mye svette og tårer bak.

Veldig synd.

Håper du greier å heve deg over det. Kom inn hit og blås ut din fustrasjon ( eller blås den rett i tryne på oppblåste ammedamer)!

Jeg har ikke opplevd det du gjør, men som "gammel" mor, opplever jeg også en annen respekt enn "unge" mødre gjør. Det er også et paradoks jeg ikke skjønner bæret over.

Du er den beste Casper kan få, uansett!

5% av kvinner kan av forskjellige grunner ikke amme. Du kan være en av dem! I Norge er det svært sjelden at en mor gir mme av beleilighetsgrunner.

Får du slike kommentarer så får du himle med øynene og si at "Alle vet vel at det er graviditeten og ikke ammingen som forandrer bysten, herlighet"... Og de som ammer går jo ofte rundt som Pam Anderson en stund også, pga sprengen...

Håper du har funnet flaskeposten.org, den er kjempebra! Der er det forum for de som deg også.

Annonse

Vil bare si at du ikke må bry deg om de som glor. Virker som folk aldri blir fornøyd uansett. Enten glor de på de som gir flaske, eller de klager på de som ammer offentlig. Nei drit i de:) Du har jobba og strevd for ammingen. Og babyen har det mye bedre med en opplagt mor:)

Kos deg med babyen du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...