rødhette* Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Noen som har reist med Norwegian etter de nye bagasjereglene kom? Sitter og skal bestille flybilletter, og man må jo nå bestemme på forhånd hvor mange kolli bagasje man skal ha, og betale ut fra det. Ser at spedbarn kan ha med inntil 5 kg bagasje, inkl barnevogn. Omtrent alle vogner veier jo mer enn det, så det vil si at jeg må vel da bestille to kolli bagasje til meg selv, sånn at ene blir vogna?
ღneneღ Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Hei Vi la inn barnevognen som ett kolli når vi bestilte, for å være på den sikre siden... er jo ikke mange kronene man betaler pr kolli heller Det jeg håper er at det går an å evt. endre (les: øke) antall kolli ved hjemreisen...hvis jeg går bananas på shopping kan det bli nødvendig
rødhette* Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 Sant... og lurt tenkt Legger bare inn to kolli da, for sikkerhets skyld.. Vet du om man kan pakke inn vogn og reiseseng i sånn plastgreie, og få det regna som ett kolli hvis det ikke overstiger vekta?
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 oi, i dag bestilte jeg fly fra oslo til bergen og drar på tirsdag. jeg har en sekk, en bagvogn, stellevesken. men jeg bestilte bare 1 kolli. det var vel gjerne litt dumt? hehe. visste ikke om de nye reglene jeg... hmmm, håper det går bra da... gruer meg nok som det er til å ha med småen på flytur han er 4 mnd. men skulle tatt toget i morg, men går dårlig det nå som toget har kjørt utfor... typisk det...
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 glemte og skrive det ista, men jeg har jo selvsagt med meg en stor bag som dekker mione og småen sine ting/klær... og den er sikkert drit tunggg... blir nok overvekt på meg!!! hvor mye må dere betale for biletten foresten? jeg måtte gi 582 kr tilsammen en vei:=) eller mamma spanderte da, for hun syntesa så synd på oss pga tapet av pengene for tog biletten og for at vi ikke fikk dratt i morgen...:=)
ღneneღ Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 å pakke inn vogn og seng i sånn plast greie må vel gå greit!?! Men man vet jo aldri... Men så har jeg hørt at de pleier å være litt ok når man reiser med små barn og sånn. Hvertfall om man treffer på "de rette" personene Vi tenker sånn at vi skal hvertfall være ute i god tid, for hvis det blir noe stress så har man tid til det! Ikke noe særlig å stresse med en liten baby på sin første flytur...
ღneneღ Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Hei mamman til Caspergullet:=) Kjipt med toget da, men du får se positivt på det; du kommer jo kjapperer fram (til verdens vakreste by ! Og det går nok fint med småen på en så kort tur! Gi h*n noe å sutte på (pupp/flaske/smukk) på vei opp og ned så går det nok bra... sånn tenker hvertfall jeg!
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 takk for det. skal nok gå bra. har ikke melk i puppen så jeg får ty til litt vann på flaska eller smokken. får vel ikke varmet melken på flyet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå