Gå til innhold

Dette er ganske morsom lesing Planlegger

Anbefalte innlegg

Jeg fant et gammelt innlegg fra deg.

"Jeg har også følelsen av at "alle" blir gravide, og de fleste jeg ble kjent med her i starten har både blitt gravide og født alt. Vi får holde sammen vi som fortsatt jobber med saken da!

Det er riktig at vi burde vært på tur nedover snart, og det er vi også! (Imponert over hvor godt du følger med!). Vi er bare litt forsinket i og med at forrige syklus ble litt lenger enn vanlig. Regner med at mot slutten av neste uke kan det begynne å nærme seg.

Vi har vært inne på det med å ta en pause vi også, fordi alle sier at vi må roe ned og slappe av. Men egentlig har jeg ikke lyst til det fordi det som "stresser" meg er jo at jeg vil bli gravid! Vi skal i allefall gjøre et forsøk til, så får vi se om vi skal pause litt hvis heller ikke det hjelper.

Håper det ordner seg for oss alle snart jeg! Nytt år, nye muligheter! "

Tenk om dere hadde tatt en pause :o) Hah, neida dere stod på og ga dere ikke. Dette er inspirasjon for oss andre :o)

Fortsetter under...

Ja, huff! Det der var en slitsom tid! Begynte å bli både aggressiv og ekkel å ha med å gjøre, særlig mot folk som var gravide. Neida, var stort sett grei mot dem, men det var ikke alltid så lett. Og de som sa at vi skulle ta pause, og en mente til og med at vi burde gi oss etter 2 turer!!!!! fikk tåle en skyllebøtte ja.... Hun som sa at vi burde gi oss etter 2. forsøk er forresten den som er nesten aller mest ivrig etter at ungen skal komme nå.

Man må nok bare finne ut hva som er det rette for en selv, stå på eller ta pause etter sine egne vurderinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...