Gå til innhold

Mammaen til E og snart en til..

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

hei. er postkassa di full?

Her kommer *mesteparten* av det jeg skrev til deg i dag..

åå, du aner ikke, i dag har jeg vært så skuffet og lei meg. Notodden er forsåvidt bra nok, en må jo gjøre en innsats for å bli kjent i et nytt miljø, men føler at skolen tar så mye krefter på å gjøre ingenting at det ikke blir noe til overs av meg. det er helt nytt for meg å føle det sånn..

trives jo veldig godt på jobben, feks, og har noen veldig koselige naboer som vi sakte men sikkert får litt kontakt med.. men skolen blir så veldig stor del av hverdagen.. kommer jo til å bli på notodden en stund etter at baby er født, for mannen min har et år til på kongsberg før han er ferdig med master. og det året gruer jeg meg ikke så mye til.. nå som det tydeligvis ikke blir studier, så regner jeg med å melde meg på babysangkurs (er vel nede på skoland, eller er det i kjerka?) og på åpen barnehage på skoland,, tror det blir både trivelig og bra. Gleder meg til å ha tid til å lage middag før torbjørn kommer hjem og sånne ting.. må jo snu det negative til noe positivt!

Det faglige miljøet på notodden er iallefall oppskrytt! Har aldri blitt så skuffet over noe i hele mitt liv, jeg er jo glad i å lære, og er vant til å gi alt; og å få god respons på det. På denne skolen fikk jeg beskjed om at læreren var skeptisk til meg fra første uken, fordi jeg hadde satt meg inn i fagplan! Fordi det likte de ikke at folk gjorde, for de forholdt seg ikke til den.. hva er det for noe, lissom?

Føler jeg har fått ca 15stp utbytte av dette året her, og det er takket være Morten Lerpold som jeg har i kunsthistorie, han er flink!

Absolutt tilbake til videregående-takter, og det irriterer meg, jeg har studert i flere år allerde, og er vant til å bli behandlet som en student, ikke som en underdanig elev.. uff..

nei, like godt å bli kvitt stedet. Jeg orker ikke å være en av de som tar opp kampen her. Hadde fagene vært verdt det så..

Hva tenker du å studere i Bø? Musikk?

hm, om du bruker msn, legg meg til da? postkassen her blir så fort full..

boblepaa alfakrøll hotmail.com

navnet er bente pernilla:)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...