Gå til innhold

våkner dere babyer om natta??


tre små...

Anbefalte innlegg

og spiser??

 

jeg ammer fortsatt på natta.. fra ho var 1 måned sov ho hele natta.. frem til 4-5 måneder. etter det har ho våknet på natta.. våkner nå to ganger hver natt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Her er det som regel sånn, men nå vil han ikke ha puppen plutselig da.. Har vært syk siste uka.. Håper han vokser det av seg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

patrick sover til vanlig hele natten,men det hender at han våkner og er sulten. Da som regel i 4-5 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emma spiser i snitt kanskje 3 ganger per natt, pluss våkner mange ganger og vil ha smokken... det går sakte fremover, men jeg har liksom funnet en måte det fungerer på så har sluttet å stresse med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avhenger hvor mye hun spiser på dagen av fast føde... Inatt var jeg oppe 3 ganger med henne, men i det siste har jeg bare ammet henne som regel en gang om natten.

 

Fra hun var 4-7 måneder var jeg oppe å ammet i det uendelige på natten - men når vi begynte med middag sov hun seg gjennom nesten :-) Så søvnen varierer stort!

 

Jenta mi sov seg gjennom 3-4 måneder - ellers har vi vært mye våken på natten :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste 14 dagene har Mathias sovet hele natten. Han regulerte dette selv, heldigvis. Spiser veldig godt på dagen, er nok det som er årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuva som over da hun var 6 uker, begynte å våkne om natten i 4 mnds alderen, men da vi begynte med grøt sov hun søtt igjen =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar. kanskje jeg skal begynne å gi litt mer mat på dagen da og se om det hjelper.. har til nå fått grøt kun på kvelden.. og litt middag men ikke så mye av det enda! takk for tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre siste nettene har Albert sovet hele natten uten mat. BAre trengt sutten et par ganger. Han spiser 4 faste måltider på dagen nå. Han er straks 7 mnd, men fra 4mnd og til for ca 2 uker siden, våknet han masse hele natten og skulle ha pupp. De 2 siste ukene var det mat kun 1 gang om natten, og nå altså ikke noe mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - flere nattamminger her! Har startet med endel mat på dagtid, og det hjelper - har nå ikke lenger pupp hver til annenhver time, men 3-4 timer mellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Benjamin har ikke spist på natten siden han var ca 2mnd. Da begynte han med mme, og sov mye bedre/lenger. Nå våkner han av og til å vil snus eller ha tutten. Men aldri mat. Sover ca 12 timer om natten. Spiser grøt kl 18 og får melk mellom 7 og 8 en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...