Gå til innhold

Ensom

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en sønn for 1 uke siden. Mannen min skulle ta seg en uke fri etter at jeg kom hjem fra sykehuset. Men så måtte han på jobb alikevel. I går og i dag. Han jobbet i går fra 08.00 å kom hjem 02.00 på natta i dag blir det vel det samme. Jeg føler meg så grusomt alene her jeg sitter. Tårene bare renner. Vennene mine har jo egen familie og jobb, slekta bor langt unna. Det er mannen min jeg vil ha her nå. Kan bare ikke beskrive hvor ensom jeg føler meg, tårene bare renner og renner...Har ikke gjort sånt før uten skikkelig grunn til å gråte...

Savner han så mye. Er dette depresjon eller bare savn?

Sitter å hulker som om jeg skulle ha brekt en fot =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mye mulig det bare er barseltårer...får håpe du har flaks der :) jeg fikk fødselsdepresjon..og det gikk utover forholdet til meg og sambo, koste lite med jenta mi, ble fort sint og frustrert, gråt plutselig uansett når...dette er typiske tegn til depresjon...husker ikke alt, men jeg var ikke meg selv på den tiden, så hukommelsen er ikke på plass når det kommer til å tenke tilbake der...

men jeg håper for din del at det bare er barseltårer...at dette går over og at mannen din er hjemmme resten av uka...gratulerer med en liten en, storkos deg, tiden går så altfor fort!

en annen ting er at jeg savnet samboeren min selvom han var hjemme, jeg følte meg veldig alene...også et typisk tegn...

vet ikke om dette hjalp så mye..men ihvertfall noen av de mange forskjellige symptomene....

lykke til ihvertfall..ikke glem og kos med den lille..det sliter jeg med den dag i dag, men jeg klarte det bare ikke... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...