Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 21. februar 2007 #1 Del Skrevet 21. februar 2007 skulle ikke du på samtale i dag tro??? Håper det gikk som dere forventet :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8337290-g77-25pphvordan-gikk-det-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
G77 m/ mirakel i magen Skrevet 22. februar 2007 #2 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei :-) Ja, vi var til samtale på Ullevål i går. Så koselig at du hadde sett det. Alt i orden, legen vi snakket med var veldig hyggelig. Har nok vært litt skeptisk da jeg har hørt at flere har hatt "samlebåndsfølelse" når de har vært der. Jeg fikk ikke det i det hele tatt. Legen tok seg god tid til å forklare og svare på spørsmål. Det blir etter all sannsynlighet ICSI på oss (med mindre sædprøven den dagen er eksepsjonelt bra). Det var det vi trodde, og det er helt greit. Får henvisning til blodprøver etterhvert. Vi fikk også vite at ventetiden nå er nede i 6 måneder (JIPPI!), det eneste som er litt dumt er at siden de har stengt fra 23. juni og ut juli blir det ikke forsøk på oss før i august. I alle fall uttak. Men etter 2 års venting spiller vel en måned eller to ikke så veldig stor rolle. Det er rart hvordan en så liten (og egentlig veldig positiv) ting som en samtale på sykehuset kan utløse slikt et ras av følelser! Jeg var jo helt på tur etterpå, bare gråt og gråt da jeg snskket med mamma i telefonen etterpå. Men hun var veldig positiv, sa at hun hadde en veldig god følelse i fht dette. Hun var ikke det minste bekymret. Det var godt å høre for en bekymret sjel. Så nå skal jeg følge legens råd, nemlig å kaste termometer og eggløsningstester (noe husbonden syntes var en genial idé) og gå på polet og kjøpe en flaske vin. Nå er det ikke annet å gjøre enn å slappe av og ta vare på hverandre mens vi venter. Ikke lett, men skal prøve! Hvordan går det med deg? Ser du er i gang med sprøyter. Vet du når dere skal ha uttak? :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8337290-g77-25pphvordan-gikk-det-i-dag/#findComment-8341112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 22. februar 2007 Ja dette er en berg og dal bane med følelser....for dere begge Viktig at man tar vare på hverandre og er tålmodige med hverandre nå ellers kan det gå "galt"(mange som går fra hverandre i sånne prosesser).Men man lærer også hverandre å kjenne på en helt annen måte enn de som ikke opplever dette.....positivt og negativt... Jeg personelig føler vi er kommet nærmere hverandre og er sterkere som par.... Huff ikke meningen at du skal få enda en bekymring da,så ikke tenk på det som noe negativt.... :-) Jeg er helt enig LØP å kjøp deg en god vin slapp av og kos deg-dere Jeg tror og håper at det blir uttak i uke 10 er så spennende dette at det er helt uutholdelig-hehe....... Håper det ordner seg for dere da og at vi snart skal få det etter lengtede barnet vi alle venter på! KLEMMER Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8337290-g77-25pphvordan-gikk-det-i-dag/#findComment-8343377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #4 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei G77-25pp Så gøy at dere har fått litt mer konkret tidsplan for når noe vil skje Jeg kjenner følelsen, jeg ble også helt rar da jeg fikk vite at vi endelig skulle i gang, selv om det var lang tid igjen til selve forsøket... Man har mye følelser i forhold til disse tingene!! Kast alt av tester og termometer og kjøp vinfalske ja Det er nok et godt råd!! Jeg starter på spray i morgen, og er så spent så spent! Ha en fin ettermiddag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8337290-g77-25pphvordan-gikk-det-i-dag/#findComment-8344716 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå