jente21.mai Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har nettopp bestilt meg OTH og lurer på hvilke pose som passer i vognen? Jeg har en Odenwalder (den med bamse inni), og siden jeg er veldig fornøyd med den håper jeg at den kan brukes, eller må jeg invistere i en ny pose som hører til vognen..?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har en pose som ikke hører til vognen (Lammy) og det går helt fint!
Forskeren Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Vi bruker Odenwalder m/bamse i OTH. Den er muligens litt lang, men hvis du "stapper" inn fotenden litt går det helt fint. Det er mulig at Odenwalder Lammy passer litt bedre, for den er vel 10-15 cm kortere. Men for all del, det har gått helt greit med bamse-posen, har hatt den i 2 år (minus somrene, selvsagt).
Mammasin Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Vi har en lammeskinnspose som samboer brukte da han var spebarn..så at de fremdeles hadde den på nøstebarna og den er ganske stor, men passer perfekt i vogna nå på vinterstid. Blir nok fort trangt der mot våren men da blir det nok dyne og ull i bunn. Ellers går det an å ta med pose i butikken og prøve..feks deponere. Vi tok den med og prøvde den i, før vi kjøpte vogna.
Forskeren Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Du snakker om i bagen, Mammasin? Det falt meg ikke inn, for vi har brukt sportsvogna så lenge nå... Men i bagen har vi ikke prøvd Odenwalder, da brukte vi også en gammel skinnpose fra da jeg var lita, som passet perfekt.
Mammasin Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 hmm..ja jeg tenkte naturligvis i min situasjon. Vi er på Bag-stadiet ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå