Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg om d er et graviditetstegn å gå å fryse. Fryser hver dag den siste halve uka. føttene er kalde og hender. Har to barn fra før men man glemmer så fort. Hadde ikm mandag. Men d er ikke antydning til tr. Går på do og sjekker,men er vel og tisser ofte men lite. Blir jo tullete av dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det kan det være.Jeg frøs veldig i starten.Lykke til:o)

Skrevet

æ frys å noe heilt forferdelig. alle andre sier d ikke e så kaldt. men æ frys helt grusomt. spesielt på bena å på hennern

Skrevet

Her i tromsø har det ikkje vært under 10 minus på 2 uke!!! Og har frøsse like lenge..men håpe sef at æ frys av andre grunna oxo=)

IKM i morra.

Skrevet

Jeg fryser også, men det er dessverre bare fordi det er bikkjekaldt ute!!!!

Hvorfor kaller man det egentlig bikkjekaldt?

Skrevet

jeg også fryser, men aner ikke om det er pga det er kaldt ute eller om det er noe anna...i dag er jeg like uggen som i går etter kaffen, kvalm, hodepine ol....har ørten lag med klær på meg...jeg FÅR ikke varmen=(

hehe aner ikke lenekatt, men det høres litt feilt ut når man begynner å tenke etter*ler*

Skrevet

På engelsk heter det Dogfreezing. Kanskje det betyr at det er så kaldt at selv bikkjene fryser...? Aner ikke enentlig. Fryser selv jeg, spesielt på hender og føtter, og nesa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...