Gå til innhold

Kidd`n helt på skeiva, enn om noe er på gang?? Nervøs!! Hjelp.....

Snart mamma til tre!

Anbefalte innlegg

Helt siden uke 25 har mini ligget med hodet ned mot bekkenet mitt. Da jeg var til legen i dag, så ble legen usikker på hvilken kroppsdel som lå ned!!!! Er 35+4.... Jeg kjenner også at det ikke kjennes ut som et hode som ligger der, vært veldig mye romstering i magen de siste dagene.

Problemet er at jeg i hele kveld har hatt en del kynnere, som kjennes bittelitt i ryggen (men ikke så mye at d er vondt på noe sett og vis), og så har det kommet litt slim.....

Hva nå?? Hva i all verden skjer om mini ligger helt på skeiva og fødselen plutselig skulle starta???? Dette er min nummer tre, forrige fødsel var en styrtfødsel, (som gikk bra). Er veldig forrvirra! Skal på UL onsdag i neste uke, for å sjekke vekst og leie, men enn om noe skjer før det?

Trenger litt back up her!!

Fortsetter under...

Heisann...

Det kan jo hende at babyen ligger med hode i bekkenet enda, selv om h*n har romstert veldig i det siste.

Dessuten er det ikke sikkert (sannsynligvis ikke) at det blir styrtfødsel denne gangen...

Dersom mini ligger så skjevt at h*n ligger på tvers, vil det nok være vanskelig å få h*n ut, men da manipulerer kanskje jordmor eller lege slik at den kommer riktig.

Siden du har hatt en del kynnere i kveld og hatt litt slim, kan det jo tenkes at noe er på gang. For sikkerhets skyld, ville jeg ringt føden og sagt hvordan det ligger an.

Dette går nok bra

Lykke til ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...