Gå til innhold

de vokser sååå fort....


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

er så morrro og se hvor fort de "lærer" jonathan sjeker tunge når vi gjør det osv.. nå ligger han på gulvet og vugger fra side til side, så regner med at han snart klarer og rulle over på magen, han studerer hendene side og babbler og smiler masse:) han har oxo begynnt og spytte ut smokken og putte tommelen i munnene istede.. hehe.. er sååå nydelig og se.. hvor gamle er de ca når de ruller over på mage da?? jonathan er 9 uker til lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg vet de vokser utrolig fort:) Amalie er 11 uker nå, og det har gått super fort.. nå begynner det å bli kjempe morsomt. hun smiler masse og har begynt å "prate" litt.. skikkelig gøy å høre på... løfter hodet ordentlig når hun ligger på teppet.. er nok ikke lenge før Amalie snur seg rundt heller.. det er vel forskjellig fra barn til barn når de snur seg? Jeg tror det er tenner på gang her da.. hun stapper hele hånda inn i munnen,.hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) jonathan putter oxo hele hånden inn i munnen .. hehe.. er så morro og se hvor flinke de er,, hehe.. men går skremmende fort , så blir vel ikke lenge før jeg blir verpe syk igjenn hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei ikke sant.. savner litt å gå gravid å vente på å møte lille snuppa vår.. men er ikke akkurat klar for en til med det første tror jg..hehe.. vil kose meg en stund med Amalie, før det kommer en baby til..hehe..

 

har du msn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tiden går så alt for fort!er så trist at denne spedbarnstiden er så fort over:(

Er ikke sikker på når de snur seg rundt, er vel veldig forskjellig tror jeg. Sofie har frejkas pute så hun ruller nok ikke på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...