Stolt mamma! Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Heisann! Lyst til å se litt på meg og? Hadde en spontan abort da jeg var 11uker på vei(1mnd siden). Klarer du å se når jeg blir gravid igjen? Hvor mange barn vil vi få? Ser du noe annet på meg? 021175
mariella Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Ja, ser abolutt graviditet på deg men du må definitivt roe ned tempoet på jobben.. Men ser også noe ang et lite trekant drama i livet ditt, sansynligvis innebærer dette noen i din umiddelbare nærhet. Dette KAN være et lite tekant drama forårsaket av deg selv og ditt jaktinstinkt, litt for mye å velge i om dagen... Forholdet mellom deg og din kjære vil bli mye bedre hvis du slutter å dominere han, noe som er vanskelig da dette ligger ubevisst i din natur. Dere må bli flinkere til å kommunisere og slutte å såre hverandre.. Ser graviditet i juni og at det blir to barn på deg.. Klem
Stolt mamma! Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2007 Heisann... Sende deg post eg...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå