Gå til innhold

hei der ute!gravid..eller ikke?!

Anbefalte innlegg

hei alle sammen! igår skrev jeg et innlegg her, men så evig pessimist jeg er så skriver jeg litt til hva som skjer..

skulle som sagt ha mens den 20ende.. Hmm mens smerte lignende ting er der, and thats it. hadde vel EL den 27jan. og prøvde for harde livet..Litt lei av å teste og bare få neg, så jeg velger å vente litt.. høre hva dere sier osv.. hmm den 18 fikk jeg mens TRODDE jeg.. men d var bare litt, og lysere og stoppet på formiddagen.. smertene og oppblåstheten er der, men ikke noe mens.. til morgen idag var det noe "brune"dråper.minimalt som jeg ikke har peil på hva kan ha vært.. Hva tror dere der ute..? at jeg er..?

har sluttet å lete etter symptomer men dette er jo litt rart..

og er veldi trøtt,slapp og irritabel har jeg fått høre.. :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8335710-hei-der-utegravideller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

åååh... ja jeg får vel gjøre det!! ta mot nok til det!!! hmm selv om d bare er en dag over siden jeg pleeeeier å få mens.. hmm men d brune som av og til kommer, hva kan dette være??? mulig å snakke på msn? [email protected] må straks dra:S

Annonse

jeg skal jo ikke ha mensen før den 23, men jeg er så nysjerri av meg at jeg klarer ikke vente! å med cb så kan denne taes inn til 3 ager før ventet mens:D

ta den og la oss få høre ett posetivt svar fra deg:D

sender over masse lykke til deg*********************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...