millamora *Fikk ei prinsesse!* Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har merket at det lekker klar luktfri væske fra skjeden, det er ikke utflod... Er dette ett tegn på at fødselen er i gang? Ringte føden og de sa at jeg bare måtte følge med, men at det ikke var noen grunn til å komme opp dit... Flere som lekker fostervann?
m@rie82 Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 hei!! fire dager før jeg fødte sist begynte jeg å lekke fostervann... kanskje det er ting på gang. du får bare følge med å se da... holde oss oppdatert! lykke til!!
MillaMia Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Hei, hei! På besøk fra 2. trimester her;=) Det er ikke bra å lekke fostervann for lenge! Da kan det bli infeksjon, og det er ikke bra der nede. Jeg opplevde det med min første. Lakk fostervann i 4 dager, da jeg kom til sykehuset måtte de starte penicillinkur intravenøst med en gang. Jeg synes du skal sjekke det i morgen hvis det fremdeles kommer veske ut. Hvordan er fargen, er den litt orange-aktig? Da er det i så fall sikkert fostervann.
millamora *Fikk ei prinsesse!* Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2007 Hei Nå har det bare stoppet opp, det har ikke lekket noe siden i går kveld... Det som kom var helt klar væske, akkurat som vann... Regner nesten med at det er i orden da..eller? Litt kjedelig da, trodde at jeg endelig skulle få møte den lille nå... Takk for innspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå